رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

ترور موشک دانشمند هسته ای ایران در دماوند با آب سرد

ترور دانشمند موشکی هسته ای ایران ساعاتی پیش در دماوند در آب سرد انجام شد. محسن فخری زاده یکی از بانفوذترین و دارای بالاترین رتبه علمی در زمینه تحقیقات علمی کشور محسوب می شود.

  

ساعاتی پیش یک دانشمند عالی رتبه در زمینه موشک های هسته ای و هسته ای در منطقه سرد دماوند ترور شد. راگانیوز گفت: "متأسفانه تلاش ها برای احیای و شهادت جهان به نتیجه نرسیده است."

وی تنها عالمی بود که نتانیاهو در یکی از برنامه ها از او نام برد و رسانه های اسرائیلی گزارش داده اند که هر ساله یک بار نقشه ترور وی با شکست روبرو شده است. و رسانه های اسرائیلی ادعا کردند که نام دانشمند از طریق لیست های سازمان ملل به موساد رسیده است.

محسن فخری زاده طی عملیاتی تروریستی به شهادت رسید. به گفته وزارت دفاع ، دکتر محسن فخری زاده در جریان این حمله تروریستی کشته شد. وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی بیانیه ای از شهادت رئیس سازمان تحقیقات و نوآوری در وزارت دفاع در جریان یک عملیات تروریستی خبر داد.

وزارت دفاع و روابط عمومی پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای گفت: "عناصر تروریستی مسلح بعد از ظهر جمعه به اتومبیل حامل محسن فخری زاده ، رئیس سازمان تحقیقات و نوآوری در وزارت دفاع حمله کردند." وی افزود: "در درگیری بین تیم امنیتی وی و تروریست ها ، آقای محسن فخری زاده به شدت زخمی شد و به بیمارستان منتقل شد." آنچه در زیر می آید این است


منبع خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد