رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

مضرات ساعت مچی هوشمند و مزایا و معایب مچ بند هوشمند


امروزه استفاده از ساعت های هوشمند بسیار افزایش یافته است ، اما هنگام استفاده از ساعت های هوشمند شایان ذکر است که در ابتدای کار ممکن است نقص و نقصی در این ساعت ها وجود داشته باشد.

  

خود اپل هنوز تعداد فروش ساعت های هوشمند خود را فاش نمی کند ، اما یک موسسه تحقیقاتی به نام جونیپر اخیراً اعلام کرده است که در سال 2015 ، حدود 17 میلیون ساعت هوشمند در سراسر جهان فروخته شده است که بیش از نیمی از آنها به اپل تعلق گرفته است.


 


مشکل ساعت هوشمند سامسونگ


به گفته جوئل مسکوویتز ، مدیر مرکز خانواده و سلامت جامعه در دانشگاه برکلی ، استاندارد SAR به خودی خود یک استاندارد گیج کننده است زیرا در درجه اول برای محافظت در برابر اثرات حاد گرمایشی از اشعه مایکروویو طراحی شده است. در نتیجه ، کل چارچوب SAR منسوخ شده است.


می توان گفت امروزه ساعتهای هوشمند خیلی بهتر شده اند و ضررهای انها با توجه به پیشرفت تکنولوژی بهتر شده است. همچنین با نظارت سازمان بهداشت جهانی شرکتهای بزرگی چون اپل - سامسونگ - هواوی - شیائومی ساعتهای هوشمند خوبی را روانه بازار کرده اند. از جمله بهترین ساعت های هوشمند شیائومی ر در سایت کوک باش که توانسته اند در بازار فروش خوبی کسب کنند را مشاهده کنید.


دلایل زیادی برای نادیده گرفتن خطرات قرار گرفتن در معرض فرکانس رادیویی وجود دارد.برای اکثر ما روشن است که نداشتن گوشی هوشمند بزرگترین کابوس ماست. طبق مرکز بهداشت کانادا ، شواهد علمی نشان داده است که قرار گرفتن در معرض سطح پایین انرژی فرکانس رادیویی از دستگاه های Wi-Fi خطری برای عموم مردم ندارد.


 


مشکل ساعت های هوشمند


با ظهور ساعت های هوشمند در بازار ، برخی از کاربران ترجیح می دهند این دستگاه های کلاسیک را با ساعت های کلاسیک جایگزین کنند. فناوری های پوشیدنی دستگاه هایی هستند که ما بر روی بدن خود قرار می دهیم و بنابراین می توانند در معرض تابش قرار گیرند.


 


آیا پوشیدن تکنولوژی برای سلامت ما ضرر دارد؟

 


همه مضرات فناوری های جدید پوشیدنی 


اثربخشی این محصول اکنون شما را از پرداخت این مبلغ پشیمان یا ناامید نخواهد کرد.


 


مضرات مچ بند هوشمند برای بدن


می توان گفت این نظر قابل تأیید و رد است.بهترین و مهمترین تحقیق در این زمینه آژانس بین المللی تحقیقات در مورد سرطان است ، زیرمجموعه ای از سازمان بهداشت جهانی متشکل از 31 دانشمند از 14 کشور.


 


مشکلات مچ بند هوشمند


ارسال پیام کوتاه یا جستجوی وب به اندازه صحبت کردن در این تلفن ها خطرناک نیست.هنگامی که عینک های گوگل به بازار معرفی شدند ، علاقه اصلی به استفاده از آنها دقیقاً مسئله مجاورت با مغز بود.


 


مشکل ساعت های هوشمند چیست؟


در هوا بودن یکی از ویژگی های هر کودک و نوجوان است که غالباً منجر به از بین رفتن دارایی آنها می شود. ساعت ها و تلفن های همراه از طریق فناوری بلوتوث به هم متصل می شوند و حتی اگر در خانه خود فاصله ای بیش از 10 تا 12 متر ایجاد کنید ، آنها از هم جدا می شوند که پایان اکثر قابلیت های ساعت هوشمند شماست. محققان همچنین به طور فزاینده ای در مورد وجود باتری های قدرتمند در نزدیکی بدن انسان برای مدت زمان طولانی نگران هستند.


 


مشکلات مچ بند هوشمند هواوی


به یاد داشته باشید که ساعت های هوشمند به هیچ وجه دستگاه ارزان نیستند و در عین حال به سرعت تغییر می کنند. جالب است که بتوانید ببینید روزانه چه میزان کالری می سوزانید و آیا می توانید به هدفی که برای خود تعیین کرده اید برسید یا خیر.


 


مزایا و معایب اسمارت واچ 


تلفن های همراه و لپ تاپ ها به طور کلی در تست های سرماخوردگی زمان بسیار سختی دارند.بازار پوشیدنی هایی مانند عینک گوگل ، ساعت هوشمند Samsung Galaxy Gear و ساعت اپل شاخه در حال رشد فناوری است. س isال این است که ، این تحقیق چه راه حلی برای طرفداران تبلت اپل که مشتاقانه منتظر انتشار ساعت آن هستند و همچنین علاقه مندان به گوگل و ویندوز برای خرید ساعت های هوشمند ارائه می دهد؟


 


مزایای ساعت مچی هوشمند


عرضه پوشیدنی های پوشیدنی از 27 میلیون دستگاه در سال 2014 به 116 میلیون دستگاه تا سال 2017 افزایش خواهد یافت که بیش از چهار برابر در سراسر جهان است. 



مزایا و معایب اسمارت واچ a1


مدتی پیش ، اپل یک به روزرسانی جامع را منتشر کرد که سرعت باز شدن برنامه های شخص ثالث را بسیار بالا برد.


 


مزایا و معایب مچ بند a1


کارشناسان هر دو شرکت ساعت های هوشمند را محصولی می دانند که می توانند اعلان های شما را با سرعت بیشتری نسبت به صفحه موبایل نمایش دهند.


 


مزایا و معایب مچ بندمچ بند


باید گفت که آنها موفق شدند و اکنون برای شما بسیار آسان تر است که بفهمید کدام پیام برای شما ارسال شده است ، اما این بهانه ای برای خرید ساعت هوشمند نیست و اگر این محصولات را خریداری کنیم ، باید بتوانیم از آنها استفاده کنیم خیلی بیشتر.



برای دیدن منبع خبر اینجا کلیک کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد