رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

بهترین ساعت لوکس با قیمت مناسب

سیکو در سال 1881 در توکیو ژاپن تاسیس شد و در سال 1917 تاسیس شد ، به دلیل عملکرد و سبک خود کاملاً مشهور است. این برند هم ساعت کوارتز و هم ساعت مکانیکی تولید می کند. مارک لوکس ژاپنی در طول سالها تکامل یافته و به عینک و همچنین جواهرات و به طرز جالب توجه چاپگرها گسترش یافته است.

  


سیکو


سیکو در سال 1881 در توکیو ژاپن تاسیس شد و در سال 1917 تاسیس شد ، به دلیل عملکرد و سبک خود کاملاً مشهور است. این برند هم ساعت کوارتز و هم ساعت مکانیکی تولید می کند. مارک لوکس ژاپنی در طول سالها تکامل یافته و به عینک و همچنین جواهرات و به طرز جالب توجه چاپگرها گسترش یافته است.


ساعتهای سیکو قیمت بالایی دارند و شما می توانید برای انواع ساعت زنانه سیکو و ساعت مردانه سیکو با کمک سایت کوک باش اقدام کنید. این سایت انواع ساعتهای سیکو  برای بانوان و آقایان را که بهترین و پرفروسترین هستند به مشا کمک معرفی میکند که برای خرید ان اقدام کنید.


A.Lange & Sohne


A.Lange & Sohne در سال 1845 توسط Ferdinand Adolph Lange تاسیس شد. این مارک در مقایسه با حرکات کوارتز از حرکات مکانیکی طرفداری می کند و موارد آن در انواع مختلف طلا مانند طلای زرد ، گل رز ، طلای سفید و پلاتین ساخته می شود. نام تجاری مترادف با یک ظاهر طراحی شده و کیفیت برتر است.



باوم و مرسیه


برای جوانمردی که یک ساعت لوکس و بدون تخلیه حساب پس انداز خود می خواهد ، Baume & Mercier یک مارک عالی است. این برچسب تقریباً دو قرن است که ساعتهای برتر را ایجاد و می فروشد. امروزه Baume et Mercier ضمن ساخت آنها با قیمت های عالی میان رده ، به تولید ساعت های زیبا با بالاترین کیفیت ادامه می دهد.


کوروم


Corum که با نام Montres Corum Sàrl نیز شناخته می شود ، یک برچسب ساعت مچی لوکس است که در طراحی های جسورانه و مکانیک های قابل اعتماد تخصص دارد. دامنه ساعت های تجاری این برند از طرح های میان رده خارق العاده تا سبک های محدود خیره کننده گسترش یافته است. به همین ترتیب ، کوروم از ژانتهای منظمی که از ساعت ها و همچنین از کلکسیونرهای جدی قدردانی می کنند ، استقبال می کند.


ژیرارد پرگا


Girard Perregaux با تعیین معیار مهارت عالی و طراحی نفیس ، یک عنصر تیزهوش در دنیای فالشناسی است. با بیش از 200 سال تجربه ، این برچسب مطمئن است که چگونه می تواند یک ساعت لوکس خیره کننده و ابتکاری ایجاد کند. پس تعجب آور نیست که تاریخچه ژیرارد پرگاکس حاوی دستاوردها و حق ثبت اختراعات بی شماری است.


Glashütte اصلی


گرچه ممکن است شما به طور خودکار برای ساعتهای لوکس به سوئیس فکر کنید ، آلمان همچنین می داند که چگونه یک ساعت مچی بی عیب و نقص ایجاد کند. این کشور که به خاطر ساخت دقیق خود مشهور است ، خانه Glashütte Original است. Glashütte با درود از شهری ساعت سازی به همین نام ، به دلیل ترکیب تکنیک های سنتی و نوآوری پیشرفته مشهور است.


هابلوت


اگرچه ممکن است هابلوت نسبت به بسیاری دیگر از برچسب های ساعت لوکس جوانتر باشد ، اما این برند به هیچ وجه از تأثیرگذار نیست. در واقع ، از ابتدای سال 1980 ، هابلوت افزایش یافته و به یکی از معتبرترین نام ها در صنعت تبدیل شده است. با در دست داشتن مجموعه های برنده جایزه ، به نظر می رسد این برچسب با موفقیت خود ادامه خواهد داد.


موریس لاکروا


موریس لاکروا به دلیل ترکیب تخصصی صنعت سنتی سوئیس و ساخت داخلی چشمگیر مشهور است. این برچسب که در سال 1975 راه اندازی شد ، با کمک خط Les Mécaniques در دهه 90 به بالای صنعت رسید. امروزه این سری به عنوان مجموعه شاهکار شناخته می شود و بسیاری از محبوب ترین ساعت های این برند را در خود جای داده است.


مونتبلان


Montblanc شاید بیشتر به خاطر قلم های معروفش معروف باشد ، اما این برچسب ساعت های لوکس استثنایی را نیز ایجاد می کند. ساعت های نام تجاری که به زیبایی ساخته شده و با دست ساخته شده اند ، همانقدر شیک و کاربردی هستند. این برچسب نوآورانه علاوه بر ارائه طیف گسترده ای از ساعت های مچی سنتی ، دارای مجموعه ای از ساعت های هوشمند مدرن نیز می باشد.


راجر دوبوئیس


با ترکیب سبک آوانگارد و مکانیک های پیچیده سوئیسی ، راجر دوبویس بخش قابل توجهی از بازار ساعت های لوکس را فقط برای خودش تراشیده است. این ساعت ساز با استعداد از اواسط دهه 90 تاکنون متخصصان ساعت خیره کننده بوده و با ترکیب منحصر به فرد خود از ساخت و ساز سنتی و طراحی پیشرفته تحت تأثیر قرار می گیرد.


آرنولد و سون


Arnold & Son یک مارک افسانه ای ساعت لوکس است. این برچسب توسط ساعت ساز مشهور انگلیسی ، جان آرنولد ، ایجاد شده است که اولین تقویم سنج رسمی را منتشر کرد. به همین ترتیب ، دقت و نوآوری در خون این مارک وجود دارد. اگرچه جان دیگر مدت هاست که از بین رفته است ، اما آرنولد و سون همچنان به ایجاد ساعت های بی نقص و ادامه دادن میراث خود ادامه می دهند.


تودور


Tudor یک مارک تابعه از رولکس و یک گزینه عالی لوکس میان رده برای برچسب معتبر است. مناسب برای مردانی که از ساخت و ساز با کیفیت بالا و طراحی ظریف بدون برچسب قیمت بیش از حد استقبال می کنند ، ساعت های Tudor شیک ، هوشمند و بسیار عالی هستند. یکی از قطعات برچسب را به مجموعه خود اضافه کنید ، پشیمان نخواهید شد.

منبع
https://achagh.tebyan.net/post/28
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد