رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

چگونه ساعت هوشمند بخریم؟ راهنمای خرید ساعت هوشمند


اپل واچ، سامسونگ و سایر ساعت‌های هوشمند در طی این سالها فروش بسیار خوبی داشته‌اند و همین امر باعث شده است که تولیدکنندگان نه تنها محصولات خود را در محدوده قیمت‌های مختلف با مشخصات مختلف به فروش برسانند، بلکه ویژگی‌های جذابی را نیز به آن اضافه کنند. آنها همچنین سعی می‌کنند ویژگی‌های جالبی را به اشتراک بگذارند.

  

 


ساعت‌های هوشمند و دستبند مانند ساعت معمولی هستند. اما با دستگاه‌های قدرتمند خود، آنها به ابزارهای مختلفی تبدیل شده‌اند. این محصولات در سال‌های اخیر بسیار زیاد شده‌اند و کابردهای متعددی همانند رد یا پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی و حتی هنگام اتصال به اینترنت مؤثر کرده است.


 


در سال‌های گذشته، کنترل ضربان قلب، فشارخون و دریافت کالری در 24 ساعت غیرممکن بود. با این حال، امروز می‌توانید تمام این موارد را صرفاً با خرید ساعت مچی و دستبند هوشمند اندازه‌گیری کنید.



بررسی قیمت برای راهنمایی خرید بهترین ساعت هوشمند


مارک‌های قدیمی که سال‌هاست ساعت‌های هوشمندی تولید می‌کنند، معمولاً گران‌تر هستند. به همین دلیل آنها قیمت‌های بالاتری را برای محصولات خود تعیین می‌کنند. امکانات بیشتر و بهتر نیز قیمت آن را افزایش می‌دهد. به‌عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک ساعت هوشمند ساده خریداری کنید که سیم‌کارت نداشته باشد، مطمئناً ارزان‌تر خواهد بود. البته خرید ساعت هوشمند که سیم کارت نداشته باشد ممنوع شده است. دلیل آن ضررهایی هست که برای بدن انسان دارد. در این صورت داشتن سیم کارت هم تاثیر زیادی در قیمت ندارد. زیرا با بلوتوث هم در بهترین ساعتهای هوشمند امروزی می توانید برقراری تماس را انجام دهید.


بیشترین سؤالی که از طرف کاربران پرسیده می‌شود:


 


    تفاوت ساعت هوشمند و یک دستبند هوشمند چیست؟


دستبندهای هوشمند از تجهیزات ورزشی حرفه‌ای مناسب برای ورزشکاران حرفه‌ای برخوردار هستند. اما بدون پشتیبانی سیم‌کارت و کارت حافظه، برقراری تماس، پاسخ دادن به پیام‌های متنی و مدیریت آنها غیرممکن است، درحالی‌که این عملکردها در ساعت‌های هوشمند مشاهده خواهید کرد. البته میزان مصرف باتری‌های دستبند بسیار بیشتر از ساعت‌های هوشمند است.


    آیا می‌توان ساعت هوشمند را به‌روز کرد؟


از بین انواع بهترین ساعت‌های هوشمند با سیستم عامل‌های مختلف، فقط ساعت اندرویدی قابل به‌روزرسانی است یا می‌توان با استفاده از نرم‌افزار نصب‌شده روی گوشی و سیستم‌عامل آن، آن را به‌روز کرد.


    آیا می‌توان از دستبندهای ضد آب و ساعت‌های هوشمند در عمق عالی استفاده کرد؟


ساعت هوشمند IP68 فقط در عمق 30 یا حتی 50 متر قابل‌استفاده است. با این وجود ساعت‌هایی با محافظت IP67 وجود دارد که از IP68 مقاومت کمتری دارند.


    چگونه می‌توانیم ساعت هوشمند خود را به تلفن همراه خود وصل کنیم؟


بهتر است از پورت بلوتوث استفاده کنید. با نصب یک اپلیکیشن اختصاصی برای هر ساعت، بند و یک ساعت در مورد ساعت دیده می‌شود و در دفترچه راهنما می‌توانید از مشخصات کامل بند و ساعت استفاده کنید و از دلخواه و شخصی‌سازی آن به‌دلخواه خود استفاده کنید.


    آیا ساعت‌های هوشمند و دستبند می‌توانند پیام‌های متنی و تماس‌ها را تولید و پاسخ دهند؟


برخی از ساعت‌ها دارای بلندگوهایی باکیفیت صدای خوب هستند و می‌توانند از طریق اتصال بلوتوث تلفن پیام‌های متنی و تماس ارسال و دریافت کنند. در مواردی که ساعت هوشمند به شکاف سیم‌کارت مجهز است، هنگام نصب سیم‌کارت، به‌طور مستقل و جداگانه کار می‌کند، به شما امکان می‌دهد بدون تماس با تلفن همراه خود تماس و پیامک ارسال و دریافت کنید.


    سیستم‌عامل ساعت هوشمند چیست؟


بهترین ساعت‌های هوشمند دارای سیستم‌عامل (اندروید، Android Wear، Tixon و Linux) هستند. ساعت‌های Android مانند تلفن‌های Android کار می‌کنند و به همه برنامه‌ها امکان نصب می‌دهند. اما در لینوکس امکان نصب برنامه‌های اضافی بر روی ساعت وجود ندارد.


    آیا می‌توانیم باتری را در ساعت‌های هوشمند جایگزین کنیم؟


نوع باتری‌ها و نحوه تعویض آنها بستگی به ساختار و عملکرد ساعت هوشمند دارد. به‌عنوان مثال ساعت‌های هوشمند و دستبند ضد آب هستند. این می‌تواند در هنگام تعویض باتری از اهمیت برخوردار باشد. در آخر، شما باید با یک فرد معتبر و یک تکنسین تعویض باتری مشورت کنید.


    چگونه ساعت خود را به‌درستی شارژ کنیم؟


بهترین راه برای شارژ ساعت هوشمند شما استفاده از آداپتورهای 1.5A است. همچنین هرگز از آداپتورهای شارژ سریع برای تلفن‌های هوشمند استفاده نکنید.



راهنمای بهترین خرید ساعت هوشمند به صورت کامل


تا زمانی که مطمئن شوید که با گوشی هوشمند خود سازگار است، ساعت هوشمند خریداری نکنید. به‌عنوان مثال ساعت‌های هوشمند اپل واچ فقط با آیفون کار می‌کنند. اما ساعت‌های مبتنی بر سیستم عامل‌های Googlever و Samsung Tizen با سیستم عامل‌های Android و iOS کار می‌کنند. با این حال، قابلیت‌های آن در سیستم‌عامل اندروید بیشتر خواهد بود.


 


اگر نگران مشکلات سلامتی هستید، حتماً ساعت هوشمند با سنسور ضربان قلب و GPS را انتخاب کنید.


 


راهنمای خرید ساعت هوشمند


    بررسی کردن قدرت باتری


به عمر باتری و میزان شارژ آن توجه کنید. ساعت‌های هوشمند ترکیبی، مانند ساعت‌های آنالوگ، اگرچه مجهز به صفحه لمسی نیستند، اما باتری قدرتمندتری دارند.


 


    راحت بسته شدن بند ساعت هوشمند


هنگام خرید ساعت هوشمند، اطمینان حاصل کنید که بند آن به‌راحتی بسته‌شده است. همچنین بدانید که در صورت بروز مشکل می‌توانید قفل‌بند آن را به‌راحتی پیدا کنید.


 


    بررسی برنامه های ساعتهای هوشمند اندرویدی و اپل واچ


برنامه‌های ساعت هوشمند فاکتور مهم دیگری هستند که باید موردتوجه قرار گیرند، اما ازنظر سازگاری متقابل دستگاه، سبک طراحی و سایر ویژگی‌ها از اهمیت چندانی برخوردار نیستند. ساعت‌های سامسونگ Gear S3 و Gear Sport مبتنی بر Tizen می‌توانند با دستگاه‌های اندرویدی و iOS سازگار باشند. اما با دستگاه‌های اندرویدی مخصوصاً محصولات سامسونگ آسان‌تر خواهد بود.


 


ساعت هوشمند Fitbit Versa مشابه ساعت سامسونگ می‌باشد. اما کاربران تلفن اندرویدی می‌توانند با انتخاب بهترین ساعت‌ هوشمند خود بسیار سریع به پیام‌های دریافتی پاسخ دهند.


 


LG، Huawei و سایر ساعت‌های هوشمند Google Wear Android نسخه 4.3 و بالاتر را اجرا می‌کنند. Google با مراجعه به g.co/wearcheck  در مرورگر تلفن خود، بررسی سازگاری تلفن هوشمند خود با ساعت هوشمند موردنیاز شما را آسان می‌کند.


منبع خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد