رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

مقایسه می بند 4 و می بند 5

دستبند بهداشتی شیائومی بدون شک قهرمان ردیاب بهداشت اقتصادی است. می بند 5 جدید نیز پا به عرصه این رقابت گذاشت و با استقبال بی نظیری وارد بازار شد. ساعت های شیائومی به دلیل محبوبیت در چین و هند و قیمت بسیار پایین در کشورهای غربی سالهاست که در بالای جدول فروش جهانی قرار دارند. Mi Band 5 قرار است در ماه ژوئیه در بازارهای جهانی عرضه شود.
  
می بند 4 و 5 را برای طراحی مقایسه کنید

برای کسانی که امیدوار بودند ظاهری متفاوت از می بند 5 داشته باشند ، لازم به ذکر است که این بار شیائومی آن انتظار را برآورده نکرد و تفاوت زیادی در طراحی می بند 5 ندارد با توجه به اینکه شیائومی تغییرات عمده ای ایجاد کرده است به Mi 4 ، عمدتا با افزودن یک صفحه لمسی رنگی ، تعجب آور نیست که تغییر عمده ای در MiB جدید ایجاد نکرده است.

    در مورد تفاوت نسخه چینی و گلوبال می بند 5 هم در سایت کوک باش اطلاعاتی را می توانید کسب کنید.

کیفیت صفحه در پاراگراف جدید نسبت به پاراگراف قبلی افزایش یافته است. در تاریخ 5 مه با صفحه لمسی 1.1 اینچی AMOLED با وضوح 126.294 روبرو است. این مشخصات از می بند 4 به روزرسانی شده است ، در مدل قبلی ما وضوح 120 240 240 پیکسل را از یک صفحه نمایش 0.95 اینچی AMOLED شاهد بودیم.

صفحه نمایش می بند 4 با توجه به قیمت بسیار مناسب عملکرد خوبی داشت. با این حال ، به نظر می رسد این مشخصات از هر لحاظ در بند 5 بهبود یافته است.

به رنگ روشن ، می بند 4 در رنگ های سیاه ، نارنجی ، آبی ، قرمز و صورتی موجود است. برای کمربند جدید ، شما هشت گزینه رنگی دارید ، از جمله برخی از رنگ های پاستلی که در عکس بالا مشاهده می کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد