رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

Surface Pro 8 و Surface Laptop 4

برخلاف سال 2019 ، مایکروسافت تنها از Surface Pro X با پردازنده جدید SQ2 و Surface Laptop Go با قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد. اکنون ، اولین مشخصات و عکس های سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ 4 منتشر شده است که به طراحی آشنا آنها اشاره دارد.
  
Surface Pro 8 از شبکه LTE پشتیبانی می کند. این دو دستگاه که انتظار می رود سال آینده به بازار بیایند ، از نظر ظاهری تغییر چندانی نسبت به نسل فعلی ندارند.

طبق شایعات و گمانه زنی های فعلی ، سرفیس پرو 8 از همان صفحه نمایش 12.3 اینچی نسل فعلی استفاده می کند که در زیر آن پردازنده نسل یازدهم اینتل i7-1165G7 با گرافیک Xe به همراه 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت SSD سامسونگ وجود دارد. . این میزان رم با 16 گیگابایت RAM دو برابر قدرتمندترین نسخه Pro 7 است.

Surface Pro 8 ممکن است از شبکه تلفن همراه نسل چهارم (4G) پشتیبانی کند. این احتمال وجود دارد که هر دو دستگاه در اوایل سال آینده بدون هیچ گونه تغییر در طراحی فاش شوند.

این دو شرکت قبلاً از یک پردازنده اختصاصی با قول ارتقا power پردازنده CPU و پردازنده گرافیکی پردازنده 15 اینچی Surface Laptop 3 استفاده کرده بودند ، اما نتیجه این کار یک چیپست بود که بعضاً نتوانست کارهای ساده مانند پخش فیلم 4K را انجام دهد.

Surface Laptop 4 احتمالاً از همان پردازنده نسل یازدهم استفاده خواهد کرد ، اما شایعاتی نیز درباره نسخه با پردازنده اختصاصی مایکروسافت بر اساس AMD Raizen 4000 وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد