رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

کیا از بامو برگشت و وون کیو کانگ از آلمان راهی کره جنوبی شد


گروه هیوندای کیا علاقه زیادی به جذب طراحان و مهندسان اتومبیل آلمانی - به ویژه بوامو - دارد و چهره های برجسته بسیاری را تا به امروز به کار گرفته است. مشهورترین آنها پیتر شرایر ، کریم حبیب ، لوک دینکلروک و آلبرت برمن هستند.
  
گفته می شود کیا وون کیو کانگ را به عنوان مدیر Designworks منصوب کرده است. آقای کانگ پس از پیوستن به کیا از ابتدای ماه نوامبر سمت معاون رئیس جمهور و مدیر گروه نوآوری در طراحی را عهده دار شده است. از نظر کاری ، وی روابط نزدیک با مدیر بخش طراحی کیا ، کریم حبیب خواهد داشت. بد نیست بدانید که آقای حبیب سابقه همکاری با باامو را نیز در کارنامه خود دارد.

کریم حبیب ، مدیر گروه طراحی کیا

هدایت تیم طراحی در Bahamas 3.0 CSL Hommage Concept یکی از سوابق چشمگیر کانگ است. این کانسپت که در سال 2015 معرفی شد ، به دلیل زیبایی خیره کننده خود ، علاقه و اشتیاق زیادی از سوی رسانه ها به خود جلب کرده است.

گفته می شود وون کیو کانگ در زمینه برنامه ریزی پیشرفته طراحی و توسعه زبان طراحی خودروساز کره ای تخصص دارد. اگر این واقعیت داشته باشد ، محصولات کیا احتمالاً در آینده با طراحی خارجی و داخلی جذاب تری به خیابان ها می آیند.

برنده کیو کانگ

آقای کانگ در مورد انتقال خود گفت:

"من افتخار می کنم که به تیم طراحی کیا بپیوندم ، خصوصاً در زمانی که صنعت خودرو دچار یک تغییر شدید شده است." من معتقدم که کیا با استفاده از طیف گسترده ای از برق در آینده نقش مهمی در تعریف دوره طراحی جدید خواهد داشت. مدل ها و نقشه های رویایی "

"من خوشحالم که بخشی از این سفر هستم و با تیم متعهد به استفاده از قدرت و بهبود استراتژی مارک تجاری کیا همکاری می کنم. من اطمینان دارم که دانشی که در طول کارم به دست آوردم به پیشرفت های فعلی کیا کمک خواهد کرد. " من مشتاقانه منتظر همکاری با تیم طراحی در مسیرهای جدید خلاقانه هستم. "

جالب اینجاست که قبل از پیوستن به باامو ، ون کیو کانگ به عنوان یک طراح داخلی در گروه موتور هیوندای کار می کرد. در سال 2005 ، وی برای پیوستن به تیم طراحی بدنه باهاما به آلمان نقل مکان کرد. آقای کانگ پیشرفت خوبی در شرکت دید و به سمت مدیر پروژه و طراح ارشد بدن ارتقا یافت. همچنین در سال 2017 ، خودروساز باواریایی صندلی مدیریت خلاق به او داد.

ناگفته نماند که لوک دونکرولیک ، بلژیکی که شش ماه پیش از سمت خود در هیوندای استعفا داد ، به شرکت بازگشت و به عنوان معاون اجرایی مرکز فنی هیوندای در روسلزهایم آلمان و مدیر ارتباطات در طراحی خدمت خواهد کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد