رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

تبلیغات تبلیغاتی تایگر لیک قبل از نمایش آن منتشر شد

 فیلم های تبلیغاتی Tiger Lake در توییتر منتشر شده است. در توییتر ، WalkingCat ، کاربر شبکه اجتماعی ، ویدئویی را منتشر کرده که نشان از معماری آینده Lake Tiger Lake اینتل است.

  این فیلم ها مواد موجود در نسل یازدهم این پردازنده ها را نشان می دهد ، این فیلم هایی است که قرار نیست قبل از ارائه رسمی منتشر شوند.


هفته آینده ، اینتل آماده می شود تا با جزئیات کامل از معماری Tiger Lake رونمایی کند. این پردازنده دارای 4 هسته و 8 رشته با قدرت 28W است. این سری یکی از سری پردازنده های کم مصرف به نام Tiger Lake UP3 است.


پردازنده های Tiger Lake مبتنی بر فناوری ساخت 10 نانومتر و با استفاده از آخرین هسته های این شرکت با نام Willow Cove خواهد بود. معماری اصلی Willow Cove بر اساس اصول اولیه معماری اولیه Sunny Cove ساخته شده است و در واقع نسخه ای بهتر از آن خواهد بود ، اما در همان زمان ما شاهد بخش هایی از هسته هستیم که برای عملکرد سریع تر طراحی شده اند.


فناوری 10nm ++ توسط اینتل با نام 10nm SuperFin شناخته می شود. تیم آبی ادعا می کند که فناوری SuperFin می تواند به اندازه تغییر نود کامل موثر باشد. این شرکت معتقد است که عملکرد آن در مقایسه با استاندارد 10 نانومتری موجود در تراشه های Ice Lake نسل دهم ، با فرکانس های بسیار سریعتر ، 17 تا 18 درصد بهبود یافته است.


Tiger Lake معماری کاملاً جدید 10 نانومتری SuperFin را با طراحی Willow Cove و گرافیک Xe-LP معرفی می کند. انتظار می رود سرعت کلاک این سری پردازنده ها از پردازنده قبلی بالاتر باشد.


در واقع ، یکی از فیلم ها نشان داد که سرعت کلاک این پردازنده 4.8GHz است. همچنین انتظار می رود عملکرد گرافیکی این پردازنده به طور قابل توجهی بهتر از سری Ice Lake باشد. در ماه ژوئن ، رایان شروت گیم پلی Intel Battlefield V را با سرعت 30 فریم در ثانیه با کیفیت 1080p روی لپ تاپ پردازنده خود معرفی کرد.


http://lolehtehran.blogfa.com/post/82


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد