رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

کاشی های خورشیدی چگونه کار می کنند؟

کاشی های خورشیدی درست مانند پانل های خورشیدی یا پنل های فتوولتائیک مورد استفاده در اکثر ساختمان ها کار می کنند. تفاوت اصلی بین آنها در نحوه گروه بندی آنهاست.

  


 تابلوهای خورشیدی برای اجرای سقف به وجود سقف تکیه می کنند ، در حالی که کاشی های خورشیدی ، درست مانند کاشی های معمولی ، بخشی از موادی هستند که از ابتدا برای ایجاد سقف استفاده می شوند.

کاشی ها از سلول های خورشیدی ساخته شده اند ، هنگامی که نور خورشید را دریافت می کنند ، یک میدان الکتریکی ایجاد می کنند و قادر به تأمین انرژی الکتریکی برای استفاده داخلی هستند. هر کاشی توسط کابل ها به برد توزیع برق وصل می شود.

برای اینکه کاشی ها به طور مؤثر کار کنند ، باید یک بازتابنده یا بازتابنده نصب کنید که انرژی هر کاشی را به برق تبدیل می کند. جایگزین دیگر نصب ترانسفورماتور انرژی خورشیدی یا "منظومه شمسی داخلی" تحت نظارت یک متخصص است.

میزان انرژی جمع آوری شده از طریق انرژی خورشیدی به طور مستقیم با میزان نور خورشید که تخته در معرض آن قرار گرفته است ، ارتباط دارد که به ناچار با آب و هوا و موقعیت پروژه در ارتباط است. همچنین واضح است که روزهای آفتابی نسبت به روزهای ابری انرژی بیشتری دارند.

برای اطمینان از حداکثر عملکرد ، لازم است که کاشی ها را تمیز و محافظت کنید. علاوه بر این ، توصیه می شود که کاشی های خورشیدی در کنار یکدیگر جمع شوند و با هم همپوشانی نداشته باشند (بر خلاف کاشی های سرامیکی معمولی) ، زیرا این کار مانع از جذب سایه ها در برابر نور خورشید می شود.

چه موقع باید سقف با کاشی های خورشیدی نصب شود؟
اگر می خواهید یک ساختمان را از ابتدا بسازید ، باید نصب کاشی های خورشیدی را نیز در نظر بگیرید.

به دلیل هزینه بالای نصب ، سقف های خورشیدی غالباً در ساختمان های شرکتی که به دنبال صدور گواهینامه و ساختمان های سبز هستند مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال ، در حال حاضر پانل های خورشیدی در خانه های سطح بالا خانواده برای کاهش هزینه های برق سنتی نصب می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد