رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

رسانه ها

ناب ترین مطالب ایران و جهان در وبلاگ رسانه ها

کفپوشهای پی وی سی


PVC به پلی وینیل کلراید اطلاق می شود که نوعی ماده پلاستیک است. هنگامی که این پلاستیک انعطاف پذیر با استحکام بالا با چند لایه فیبر و رزین فشرده شود ، آنچه ما آن را کفپوش PVC می نامیم ، می شود. از یک طرف ، این محصول با انعطاف پذیری مواد پلاستیکی به وضوح مشخص می شود و از طرف دیگر به دلیل کوچک بودن از مقاومت و دقت بالایی برخوردار است.
  
لایه های پلاستیکی

همانطور که گفتیم ، دلیل منحصر به فرد بودن کف پلاستیک این است که آنها از مخلوط جمع و جور از مواد مختلف ساخته شده اند. کف چوبی با 5 لایه. هر یک از این لایه ها دارای یک ماده ، کاربرد و عملکرد خاص هستند. این لایه ها به ترتیب از لایه بالایی تا لایه زیرین هستند:

لایه UV: برای محافظت از سطح
پوشش لایه ای: برای ایجاد مقاومت
طراحی لایه ها: برای زیبایی جسمی
لایه اصلی: اسکلت اصلی کف
لایه پایین: پایه و کف برای جلوگیری از خم شدن و تغییر شکل

چسب را فراموش نکنید

مهمترین چیزی که شما نیاز به تعمیر کف دارید نوار چسب کف است. می توانید این پوستر را روی زمین بگیرید و یا آن را از فروشگاه های سخت افزاری خریداری کنید. این نوع چسب در انواع مختلف و در اندازه های مختلف تولید می شود. بسته به اندازه کف ، یک بسته نرم افزاری ایجاد کنید که مناسب شما باشد.

کف تخته سه لا را با شیلنگ بشویید

کفهای چوبی در دو مرحله تمیز می شوند. قدم اول خالی کردن هرگونه پولیش ، موها یا بقایای کوچک و بزرگ از سطح زمین است و مرحله دوم پاک کردن گرد و غبار و خاک با پارچه مرطوب یا T. در طرف مثبت ، غذاهای شیرین را از رژیم خارج می کند. . این بدان معنی است که به جای پارگی ، می توانید با خیال راحت کف را غوطه ور کرده و همه چیز را با شیلنگ بشویید.

اما بخاطر داشته باشید که کفپوش تخته سه لا در برابر نور خورشید کاملاً حساس بوده و ضد رطوبت است. نور خورشید با گذشت زمان رنگ این کفپوش ها را تغییر می دهد.

پایه و اساس مبلمان خود را بسازید

یکی از نگرانی های رایج در مورد کف چوب ، خراشیدن و خوردگی است. فیکس کردن فوم ممکن است استفاده از رنگ های براق ، اسپری های بی رنگ یا روغن های خاص را برای جلوگیری از این امر توصیه کند. البته این راه حل ها گاهی مؤثر هستند اما ما راه حل ساده تری را برای شما ارائه می دهیم. به سادگی یک سپر کوچک را در زیر پایه همه مواردی که می توانند کف را به خطر بیاندازند و استراحت کنید ، وصل کنید.

کفپوش تخته سه لا کجا استفاده می شود؟

همانطور که گفتیم کفپوش تخته سه لا بسیار بادوام است ، بنابراین می توانید تقریباً در هر نقطه از آن استفاده کنید. اما به دلیل ترافیک زیاد و تماس مداوم با رطوبت ، مکان های بیشتری در مکان های بیشتری مانند آشپزخانه ها یا محیط های تجاری و اداری استفاده می شود.

البته محدودیت هایی در استفاده از این کفپوش ها وجود دارد. به عنوان مثال ، با توجه به حساسیت این کف در برابر نور خورشید ، بهتر است آن را روی ایوان ها یا ویلاهای در معرض نور مستقیم خورشید نصب نکنید.


ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد